Tiden tukipalvelut huippuluokkaa!

Vuoden 2017 aikana upeasti kasvanut tuotteiden ja palveluiden myynti on jatkanut kasvuaan odotettua paremmin myös vuoden 2018 ensimmäisellä neljänneksellä.

Kasvusta kiitämme asiakkaita, ja kiitokset osoitamme kehittämällä jatkuvasti nopean kasvun edellyttämiä tukipalveluita. Ostotapahtuman yhteydessä kerran asiakkaalta saatu luottamus pitää säilyttää myös tuen tarpeen yllättäessä ja siinä kohtaa mitataan huolto-, tuki- ja ylläpitopalveluiden toimivuus.

Teknologian hyödyntäminen on Tiden toiminnassa luonnollista ja uusimmat mahdollisuudet hyödyntää mm. tele- ja viestintäjärjestelmiä eri automaation keinoin ovat ratkaisevassa roolissa tehokkaassa palvelutuotannossa. Kun paljon turhaa työtä jää pois, on mahdollisuus tulla robotiikan takaa keskustelemaan asiakkaan kanssa vaikka ihan kasvotusten.

Lisätietoja tukipalveluista: myynti@tide.fi

Jaa uutinen